در آستانه دیدار با صبای قم
ک رکورد منفی برای برانکو ایوانکوویچ ثبت شده که قبل از بازی با صبا آنهایی که به این نوع آمارها علاقه مندند را نگران کرده که نکند پرسپولیس در این بازی هم برنده نباشد.
کد خبر: ۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹        23 March 2016
گزارش روز - تحریریه اطلس خبر | نزدیک به یک سال از حضور برانکو ایوانکویچ در تیم فوتبال پرسپولیس می‌گذرد. او در این مدت 22 بار روی نیمکت سرخپوشان در لیگ برتر، 7 مسابقه از فصل قبل و سه مسابقه از جام حذفی و لیگ قهرمانان نشسته است.
در این تعداد مسابقه اما نکته‌ای منفی برای او به ثبت رسیده که هواداران را برای مقابله با صبای قم تحت هدایتی علی دایی نگران کرده است.
برانکو دو بار در تقابل با حسین فرکی دستیارش در تیم المپیک و تیم ملی به عنوان سرمربی سپاهان شکست خورد که یکی در فصل قبل و یکی در نیم‌فصل اول لیگ جاری رقم خورد. برانکو در تقابل با یحیی گل محمدی شاگرد سر به زیرش در تیم ملی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن دو شکست و یک تساوی به دست آورد که یکی از شکست‌ها در جام حذفی رقم خورد.
وی در تقابل با ایگور استیماچ که سال‌ها در تیم ملی کرواسی شاگردش بود هم برنده نشد و با سپاهان ایگور مساوی کرد.
سوال روز | طلسم برانکو می‌شکند؟
برانکو اما در تقابل با دیگر شاگرد نامدار خود در تیم ملی ایران هم برنده نبوده است. پروفسور در نیم‌فصل اول مقابل صبای دایی تن به تساوی داد و در فینال جام شهدا هم مقابل تیم دایی شکست خورد. پس تا اینجا و طی یازده ماه گذشته برانکو 8 بازی مقابل شاگردان سابق و دستیار پیشین خود انجام داده که سه تساوی و 5 شکست حاصل این دوئل‌ها بوده و آماری منفی برای پروفسور ثبت کرده است.
حال باید دید از لحاظ ذهنی برانکو می‌تواند شاگردانش را برای مسابقه مقابل صبا آماده کند یا شکستی دیگر برای او رقم خواهد خورد، این بار مقابل کاپیتان سابق تیم ملی!
برچسب ها: علی دایی ، برانکو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: